Free For Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mededelingen over smederij en smid

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Janet1982
Onderleider *FFL*



Aantal berichten : 47
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mededelingen over smederij en smid Empty
BerichtOnderwerp: Mededelingen over smederij en smid   Mededelingen over smederij en smid Icon_minitimema dec 24, 2007 9:51 am

Ik ben er dus achter gekomen dat als je alle troepen geupgrade hebt dat je je smid en smederij gewoon af kunt breken.
Deze bonussen blijven namelijk voor je troepen die je hebt of die je in de toekomst met dat dorp gaat maken.
Dus scheelt weer 2 plekjes als je plek tekort hebt en toch alles geupgrade hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
schaken




Aantal berichten : 79
Allaintie : *FFL*
Registration date : 21-11-07

Mededelingen over smederij en smid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen over smederij en smid   Mededelingen over smederij en smid Icon_minitimema dec 24, 2007 10:34 am

Janet1982 schreef:
Ik ben er dus achter gekomen dat als je alle troepen geupgrade hebt dat je je smid en smederij gewoon af kunt breken.
Deze bonussen blijven namelijk voor je troepen die je hebt of die je in de toekomst met dat dorp gaat maken.
Dus scheelt weer 2 plekjes als je plek tekort hebt en toch alles geupgrade hebt.
klopt helemaal! smederij heb ik al vernietigd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Janet1982
Onderleider *FFL*



Aantal berichten : 47
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mededelingen over smederij en smid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen over smederij en smid   Mededelingen over smederij en smid Icon_minitimema dec 24, 2007 6:07 pm

ja maar je moet wel alles helemaal geupgrade hebben anders heb je er niks aan. Dus als ze op niveau 20 zitten heeft het nut anders niet
Terug naar boven Ga naar beneden
schaken




Aantal berichten : 79
Allaintie : *FFL*
Registration date : 21-11-07

Mededelingen over smederij en smid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen over smederij en smid   Mededelingen over smederij en smid Icon_minitimema dec 24, 2007 6:41 pm

had alles 1 en toen vernietigd had niet superveel zin om al die dingen omhoog te halen in mijn hoofddorp!
Terug naar boven Ga naar beneden
Janet1982
Onderleider *FFL*



Aantal berichten : 47
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mededelingen over smederij en smid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen over smederij en smid   Mededelingen over smederij en smid Icon_minitimema dec 24, 2007 10:22 pm

is juist heel belangrijk zeker voor het eindspel als je eventueel ww dorp hebt want dan moet je die super goed kunnen verdedigen
Terug naar boven Ga naar beneden
dissapera
Coördinator *FFL*



Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Allaintie : *FFL*
Registration date : 10-11-07

Mededelingen over smederij en smid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen over smederij en smid   Mededelingen over smederij en smid Icon_minitimedi dec 25, 2007 12:02 am

Janet1982 schreef:
Ik ben er dus achter gekomen dat als je alle troepen geupgrade hebt dat je je smid en smederij gewoon af kunt breken.
Deze bonussen blijven namelijk voor je troepen die je hebt of die je in de toekomst met dat dorp gaat maken.
Dus scheelt weer 2 plekjes als je plek tekort hebt en toch alles geupgrade hebt.

korte toevoeging:

alles wat niet afhangt van het niveau van het gebouw kan je afbreken.

Gebouwen die je kan afbreken:

- heldenhof
- academie
- wapensmid
- uitrustingssmedrij
- ambassade

die ik niet zou afbreken:

- houtzagerij
- ijzersmederij
- steenbakkerij
- korenmolen
- bakkerij
- hoofdgebouw(complete afrader tongue )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://travian.quickbb.net
Gesponsorde inhoud





Mededelingen over smederij en smid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen over smederij en smid   Mededelingen over smederij en smid Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mededelingen over smederij en smid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Free For Life :: Travian Tips & Tricks :: Tips & Tricks-
Ga naar: