Free For Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mijn vertrek/terugkeer

Ga naar beneden 
+2
ikke-ook
mirpra
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimedo dec 06, 2007 7:15 pm

Het spijt mij echt gigantisch..Ik heb een enorme fout gemaakt, maar hopelijk komt het op een dag nog goed. Het is hier enorm gezellig en ookal gaat niet altijd naar wens(van mij rabbit ) heb ik geleerd dat je niet altijd alles kan hebben zoals je het wilt, één persoon heeft me (onbewust) overgehaald. En ook doe ik soms ondoordachte dingen...Ik zal me voor 200% inzetten en hoop dat ik ooit jullie vertrouwen weer heb.

Ik kan ook (nog) spion spelen, tot mijn account word verwijdert.
zeg het maar, en als iemand nieuwsgierig is naar die persoon, die weet het vast wel, Hé maat?
Terug naar boven Ga naar beneden
mirpra

mirpra


Aantal berichten : 63
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimedo dec 06, 2007 7:29 pm

Bloodraven schreef:
Het spijt mij echt gigantisch..Ik heb een enorme fout gemaakt, maar hopelijk komt het op een dag nog goed. Het is hier enorm gezellig en ookal gaat niet altijd naar wens(van mij rabbit ) heb ik geleerd dat je niet altijd alles kan hebben zoals je het wilt, één persoon heeft me (onbewust) overgehaald. En ook doe ik soms ondoordachte dingen...Ik zal me voor 200% inzetten en hoop dat ik ooit jullie vertrouwen weer heb.

Ik kan ook (nog) spion spelen, tot mijn account word verwijdert.
zeg het maar, en als iemand nieuwsgierig is naar die persoon, die weet het vast wel, Hé maat?
Ben je weg geweest dan scratch en nu word je spion van die andre ally cyclops vertel wat is er gebeurd Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.travian.nl
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimedo dec 06, 2007 7:37 pm

Ehm...Laat ik het kort en krachtig houden, heb mensen hun vertrouwen beschaamd, misschien boos gemaakt. Het beviel me totaal niet in de andere ally(unltd) voelde me totaal niet op mijn gemak en besloot Ikke te smeken of ik terug mocht komen, en hier ben ik dan en ik zei: Ik kan nog op het alliantie forum van Unltd, dus ik kan spion spelen! En heb missschien HEEL positief nieuws....HEEEEEEEL positief, maar daar kan ik nog niks over los laten en het is misschien
Terug naar boven Ga naar beneden
mirpra

mirpra


Aantal berichten : 63
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimedo dec 06, 2007 7:43 pm

Bloodraven schreef:
Ehm...Laat ik het kort en krachtig houden, heb mensen hun vertrouwen beschaamd, misschien boos gemaakt. Het beviel me totaal niet in de andere ally(unltd) voelde me totaal niet op mijn gemak en besloot Ikke te smeken of ik terug mocht komen, en hier ben ik dan en ik zei: Ik kan nog op het alliantie forum van Unltd, dus ik kan spion spelen! En heb missschien HEEL positief nieuws....HEEEEEEEL positief, maar daar kan ik nog niks over los laten en het is misschien
mij is geleerd een verader is erger dan een moordenaar pirat en welke rang had unltd ,ik hou je in de cyclops bom Shocked Shocked Shocked Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.travian.nl
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimedo dec 06, 2007 7:57 pm

Mij is geleerd, Geef mensen een tweede kans
People change
Vergeef en gij zult vergeven worden

Dus ik zou het waarderen als je je mond houd, want dit is was een grove fout van me en ik heb het ff zwaar ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
mirpra

mirpra


Aantal berichten : 63
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimedo dec 06, 2007 8:20 pm

Bloodraven schreef:
Mij is geleerd, Geef mensen een tweede kans
People change
Vergeef en gij zult vergeven worden

Dus ik zou het waarderen als je je mond houd, want dit is was een grove fout van me en ik heb het ff zwaar ja!
was een grapje ik zal het niet weer doen WELKOM terug ,maar ik hou je in de gaten Whahahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.travian.nl
ikke-ook
Leider *FFL*
ikke-ook


Aantal berichten : 95
Leeftijd : 58
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimevr dec 07, 2007 2:57 pm

hahaha

DAT IS DE KRACHT VAN *FFL* queen WROW
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimevr dec 07, 2007 5:08 pm

en wat is het misschien nieuws?

en welkom terug Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimevr dec 07, 2007 5:16 pm

maar daar kan ik nog niks over los laten


Very Happy
dus, en het is misschien he!
Terug naar boven Ga naar beneden
phelix
Adviseur *FFL*
phelix


Aantal berichten : 100
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimevr dec 07, 2007 5:38 pm

ik moet van RATTEN niets hebben!! dus hoop ik echt dat u geen spion bent!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artfiles.art.com/images/-/Tupac-Shakur-Poster-C12197610.j
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimevr dec 07, 2007 6:50 pm

>zucht<
Terug naar boven Ga naar beneden
phelix
Adviseur *FFL*
phelix


Aantal berichten : 100
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimevr dec 07, 2007 8:05 pm

wil de overwinning halen zonder vals te spelen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artfiles.art.com/images/-/Tupac-Shakur-Poster-C12197610.j
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimevr dec 07, 2007 11:41 pm

ik snap een mening alleen deze niet idd zucht No
Terug naar boven Ga naar beneden
phelix
Adviseur *FFL*
phelix


Aantal berichten : 100
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimeza dec 08, 2007 5:36 am

welke niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://artfiles.art.com/images/-/Tupac-Shakur-Poster-C12197610.j
dissapera
Coördinator *FFL*



Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Allaintie : *FFL*
Registration date : 10-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimeza dec 08, 2007 9:21 am

doe aardig phelix anders gaat ie weer weg Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
http://travian.quickbb.net
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimeza dec 08, 2007 10:05 am

phelix schreef:
welke niet?

hij is niet voor niks weer terug mede door ally lid,en welke alles wat je heb getikt.
als je vals speelt zal hij het niet zo doen,althans ik heb hem hoger zitten.


we will see Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimeza dec 08, 2007 12:13 pm

ik vertrouw hem wel
hoop wel dat hij nog vertel wat er gaande is geef hem een tweede kans en laten we het voor de rest maar afwachten
Terug naar boven Ga naar beneden
SWATS
Diplomaat *FFL*
SWATS


Aantal berichten : 146
Leeftijd : 36
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimeza dec 08, 2007 12:23 pm

ach, af en toe wat leuks vertellen is toch wel leuk... ff weten wat er op hun forum afspeelt... hadden ze je maar moeten verwijderen van de lijst voor het forum.,.. is hun eigen fout zo ik zeggen... moeten ze maar opletten....

ik hoop trouwens wel dat het bij ons wel in orde is... affraid


maar hoezo kan je nu nog niks zeggen dan???
Terug naar boven Ga naar beneden
mirpra

mirpra


Aantal berichten : 63
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimeza dec 08, 2007 12:52 pm

SWATS schreef:
ach, af en toe wat leuks vertellen is toch wel leuk... ff weten wat er op hun forum afspeelt... hadden ze je maar moeten verwijderen van de lijst voor het forum.,.. is hun eigen fout zo ik zeggen... moeten ze maar opletten....

ik hoop trouwens wel dat het bij ons wel in orde is... affraid


maar hoezo kan je nu nog niks zeggen dan???
vertel op spion van *FFL* - Free For Life
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.travian.nl
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimeza dec 08, 2007 1:16 pm

Lol nja ik vertel het wel,

Ik heb GT500 op msn AKA Goodefellas(1 van de 3) en ik(zat nog in unltd) ik zei zo wil je daar mee samenwerken? hij: HELL NO
en ik zei, ik ga toch smeken bij Ikke, wil je met FFL samenwerken.
En teon hij: We shall see,
en ik: VET, ik ga der heen voor de sfeer
en hij: Ja klopt, maar vorige server ook gedaan

Dus dat beschouw ik als een mogelijk samenwerkings verband! MAAR ik vind dan ook de taak aan ons om keihard te strijden!

En bedankt allemaal dat jullie mij vertrouwen zal jullie niet teleurstellen!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
SWATS
Diplomaat *FFL*
SWATS


Aantal berichten : 146
Leeftijd : 36
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimeza dec 08, 2007 3:35 pm

teleurstellen zal moeilijk zijn...
but remember, we will be watching you... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimeza dec 08, 2007 4:57 pm

Ik ben dus voor het tegenovergestelde hiervan terg gekomen.

MAar naast die 2 eikels, bedankt iedereen
Terug naar boven Ga naar beneden
mirpra

mirpra


Aantal berichten : 63
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimeza dec 08, 2007 7:43 pm

Bloodraven schreef:
Ik ben dus voor het tegenovergestelde hiervan terg gekomen.

MAar naast die 2 eikels, bedankt iedereen
ik vertrouw mijn eigen kont nog niet , ik dacht dat ik een scheet liet ,zit mijn broek vol met stront(jij begrijp) What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.travian.nl
schaken




Aantal berichten : 79
Allaintie : *FFL*
Registration date : 21-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimeza dec 08, 2007 8:30 pm

mirpra schreef:
Bloodraven schreef:
Ik ben dus voor het tegenovergestelde hiervan terg gekomen.

MAar naast die 2 eikels, bedankt iedereen
ik vertrouw mijn eigen kont nog niet , ik dacht dat ik een scheet liet ,zit mijn broek vol met stront(jij begrijp) What a Face
echt waar Question Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
mirpra

mirpra


Aantal berichten : 63
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitimeza dec 08, 2007 8:48 pm

schaken schreef:
mirpra schreef:
Bloodraven schreef:
Ik ben dus voor het tegenovergestelde hiervan terg gekomen.

MAar naast die 2 eikels, bedankt iedereen
ik vertrouw mijn eigen kont nog niet , ik dacht dat ik een scheet liet ,zit mijn broek vol met stront(jij begrijp) What a Face
echt waar Question Razz
lol! 1 harde keutel helemaal schoon nog nooit iemand aan gezeten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.travian.nl
Gesponsorde inhoud





Mijn vertrek/terugkeer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn vertrek/terugkeer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Free For Life :: Travian Tips & Tricks :: Tips & Tricks-
Ga naar: