Free For Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mijn vertrek/terugkeer

Ga naar beneden 
+2
ikke-ook
mirpra
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
schaken




Aantal berichten : 79
Allaintie : *FFL*
Registration date : 21-11-07

Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 09, 2007 10:06 am

mirpra schreef:
schaken schreef:
mirpra schreef:
Bloodraven schreef:
Ik ben dus voor het tegenovergestelde hiervan terg gekomen.

MAar naast die 2 eikels, bedankt iedereen
ik vertrouw mijn eigen kont nog niet , ik dacht dat ik een scheet liet ,zit mijn broek vol met stront(jij begrijp) What a Face
echt waar Question Razz
lol! 1 harde keutel helemaal schoon nog nooit iemand aan gezeten
haha geek
Terug naar boven Ga naar beneden
SWATS
Diplomaat *FFL*
SWATS


Aantal berichten : 146
Leeftijd : 36
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 09, 2007 10:34 pm

schaken schreef:
mirpra schreef:
schaken schreef:
mirpra schreef:
Bloodraven schreef:
Ik ben dus voor het tegenovergestelde hiervan terg gekomen.

MAar naast die 2 eikels, bedankt iedereen
ik vertrouw mijn eigen kont nog niet , ik dacht dat ik een scheet liet ,zit mijn broek vol met stront(jij begrijp) What a Face
echt waar Question Razz
lol! 1 harde keutel helemaal schoon nog nooit iemand aan gezeten
haha geek

ranzig Suspect

maar wie bedoel je met die 2 eikels???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 09, 2007 11:25 pm

jij en phelix, ik kwam hier terug omdat het hier gezellig is en ji verpest die sfeer.
Terug naar boven Ga naar beneden
dissapera
Coördinator *FFL*



Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Allaintie : *FFL*
Registration date : 10-11-07

Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 09, 2007 11:38 pm

Bloodraven schreef:
jij en phelix, ik kwam hier terug omdat het hier gezellig is en ji verpest die sfeer.

phelix helemaal hij komt terug omdat zijn vriend uit deze ally hem heeft overgehaald terug te komen en unltd zei hij wil gewoon veel leden hebben maar is zwakke ally zegt ie dus idd vriendelijke mag wel.

SWATS jij ben 50-50 jij bent blij met hem en miss ook niet.
denk wel hij zei dat ie missging spioneren bij unltd dus ik denk niet datie ons belazerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://travian.quickbb.net
mirpra

mirpra


Aantal berichten : 63
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimema dec 10, 2007 4:56 pm

dissapera schreef:
Bloodraven schreef:
jij en phelix, ik kwam hier terug omdat het hier gezellig is en ji verpest die sfeer.

phelix helemaal hij komt terug omdat zijn vriend uit deze ally hem heeft overgehaald terug te komen en unltd zei hij wil gewoon veel leden hebben maar is zwakke ally zegt ie dus idd vriendelijke mag wel.

SWATS jij ben 50-50 jij bent blij met hem en miss ook niet.
denk wel hij zei dat ie missging spioneren bij unltd dus ik denk niet datie ons belazerd.
Nou leuk dat je er weer bent cheers slotje slotje slotje slotje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.travian.nl
SWATS
Diplomaat *FFL*
SWATS


Aantal berichten : 146
Leeftijd : 36
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimema dec 10, 2007 5:43 pm

tja, als je een keer weg bent geweest, weet ik niet of je meteen te vertrouwen bent... dan heb je denk ik naar mijn idee er niet voldoende over nagedacht...
maar we geven je toch weer een kans....

maar bedankt dissapera dat je mij steunt in mijn punt... begrijpt teminste nog iemand wat ik bedoel... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimema dec 10, 2007 6:39 pm

JA

als je het mij vraagt Laat je niemand terug Nadat ie zelf is opgestapt Maar bloodraven is teminste wel iemand die over het spel nadenkt ,

jullie zouden is voor de gein effe elke dag naar analyser kijken elke dag staan er FFL ers in de top van meest gedaalde dorpen ELke dag staan er FFL ers in de meest gdaalde ACCounts weet dat het moeilijk verdedigen is tegen ionox maar de ally wordt wel heel veel gefarmt en Kapot geschoten.


gister 9 dec Zondag 3 dorpen kwijt geraakt en 5 dalers best veel voor een ally uit top 20 ey

mvg schranz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimema dec 10, 2007 9:10 pm

dat is wel waar maar we blijven dan toch op de dertiende plaats staan e met zoveel dorpen minder das toch een teken dat we groeien ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 11, 2007 8:48 pm

ja door ene bepaald aantal spelers Kijk naar analyser en je ziet wie er veel groeit en wie niet Zelf in de top beneden 1000 heb je mensen die lkkr groeien en mensen die als een slak groeien EEN paar dagen okey maar niet te lang

Ik had het wel geweten als ik leider was ofso iets veel strenger
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 11, 2007 11:36 pm

Jullie spammen maar ik niet: Ik zou ook harder hebben opgetreden, maar omdat ik TERUGKWAM(xD zie onderwerp, dus dit is geen spwan xD) mag ik hier niet over zeiken. Maar als ik niet weg was geweest had ik hier ook harder opgetreden.

MAar dat is theoretisch he ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
ikke-ook
Leider *FFL*
ikke-ook


Aantal berichten : 95
Leeftijd : 58
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 14, 2007 11:33 am

als je het beter kan mag je het van mij overnemen hoor

maar de gezelligheid van ffl heeft ook te maken met dat we ook begrip hebben voor mensen die zonder goud spelen
en het ook nog een beetje moeten leren

maar als je wilt ga je gang

overleghet maar met wascar
Terug naar boven Ga naar beneden
mirpra

mirpra


Aantal berichten : 63
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 14, 2007 1:09 pm

ikke-ook schreef:
als je het beter kan mag je het van mij overnemen hoor

maar de gezelligheid van ffl heeft ook te maken met dat we ook begrip hebben voor mensen die zonder goud spelen
en het ook nog een beetje moeten leren

maar als je wilt ga je gang

overleghet maar met wascar
geen goud maar wel meer legers Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.travian.nl
SWATS
Diplomaat *FFL*
SWATS


Aantal berichten : 146
Leeftijd : 36
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 14, 2007 2:14 pm

daar heeft ikke-ook gelijk in hoor.. als je denkt dat je het beter kan... ga je gang, daarvoor wil ik ook wel mijn diplomatie opzeggen... maar niet komen klagen als je er niet uit kan komen...

het werk ziet er wel makkelijk uit, maar er schuilt meer achter dan je denkt...

je bent constant bezit voor iedereen, je krijg berichtjes van wat betekent dit, was is dat, kunnen we een nav sluiten of een alliantie, mag ik please in jullie ally.. enz.


ik heb een topic in de gameroom aangemaakt, Freedom of speech... laat dus daar van je horen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 14, 2007 7:53 pm

Op s4 heb ik top 5 ally geleid, maar heb het erg druk nu op het moment met school en leven..
Terug naar boven Ga naar beneden
dissapera
Coördinator *FFL*



Aantal berichten : 205
Leeftijd : 32
Allaintie : *FFL*
Registration date : 10-11-07

Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 14, 2007 8:44 pm

op s4 was ik boomgrens zat in TV˛
Terug naar boven Ga naar beneden
http://travian.quickbb.net
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 15, 2007 12:34 am

srry server 7, maar iemand heeft die verpest, vraag maar aan Thinman.....l
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 15, 2007 12:36 am

ikke-ook schreef:
als je het beter kan mag je het van mij overnemen hoor

maar de gezelligheid van ffl heeft ook te maken met dat we ook begrip hebben voor mensen die zonder goud spelen
en het ook nog een beetje moeten leren

maar als je wilt ga je gang

overleghet maar met wascar


Zonder goud, 2de keer op speed en 1 keer op s7, die ik nog niet eens heb afgemaakt.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 15, 2007 5:44 pm

Het enigste wat ik zou willen is Iemand die mensen gaat volgen( op activiteit, ligging HEEL belangrijk,En speelwijze) en KICKEN als het nodig is en dat is het zeker.


mvg schranz


srry for mijn negatieve ondertoon de laatste tijd maar vind dat er wat moet veranderen.Of jullie willen genoegen nemen dat deze ally afzakt naar een plaatsje of 30 ,zo zit het ernu naar uit.Goeie zullen of weggaan of Kapot gemaakt worden kijk naar BOBO40.FFl was op vorige speed beter das zeker
Terug naar boven Ga naar beneden
ikke-ook
Leider *FFL*
ikke-ook


Aantal berichten : 95
Leeftijd : 58
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 15, 2007 10:14 pm

wat let je omdat bij te gaan houden
geef maar aan hoe en wat
er is ook nog zoiets als real live
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 16, 2007 12:26 am

DAt is niet zo makkelijk want jullie zullen elke keer gaan zagen als ik iemand kickt.


Jullie zijn leiders ik niet. zorg gewoon voor goeie sitter( die ploegen loopt) en je hoeft niet zoveel tijd in travian te besteden PLus is ook handig

Ik zou zo een lijstje van 10-15 man die ik zou willen kicken en dat willen jullie niet.Jullie zijn teveel bezig met Ranking Maar dat is toch niet belangrijk want eerst of tiende worden we toch niet
Terug naar boven Ga naar beneden
mirpra

mirpra


Aantal berichten : 63
Allaintie : *FFL*
Registration date : 20-11-07

Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 16, 2007 3:24 am

Schranz-Ajax schreef:
DAt is niet zo makkelijk want jullie zullen elke keer gaan zagen als ik iemand kickt.


Jullie zijn leiders ik niet. zorg gewoon voor goeie sitter( die ploegen loopt) en je hoeft niet zoveel tijd in travian te besteden PLus is ook handig

Ik zou zo een lijstje van 10-15 man die ik zou willen kicken en dat willen jullie niet.Jullie zijn teveel bezig met Ranking Maar dat is toch niet belangrijk want eerst of tiende worden we toch niet
wie zou je dan kicken Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.travian.nl
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 16, 2007 11:53 am

Ik snap wel wie Schranz-ajax wil kicken.....

En dan nog wat, zelfs al zou ik dat overnemen, dan zou ik zo worden afgezet of gehaat, want ik zou dan veel strenger zijn en waarschijnlijk vrienden van de leiding kicken....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 16, 2007 2:44 pm

jammer genoeg wel ja .MAar ik hoef ook geen leider te zijn.Wil alleen mijn mening geven aan de rest en wat je ermee doet is een 2de
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 16, 2007 3:06 pm

Zelfde hier hoor, maar Ikke-Ook zei van, als je zelf leider wil zijn mag het....dus was ff in theorie...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 16, 2007 4:16 pm

Smile

heb vandaag ook commentaar gekregen van mensen van REG en FFl dat ik iemand van hun aanval, Wij worden ook door navs aangevallen en dan hoor ik niemand klagen.

Ps bloodraven kut dat de wedstrijden zijn afgelast ey
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn vertrek/terugkeer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Free For Life :: Travian Tips & Tricks :: Tips & Tricks-
Ga naar: