Free For Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mijn vertrek/terugkeer

Ga naar beneden 
+2
ikke-ook
mirpra
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 16, 2007 5:01 pm

(schranz, zie Messages)

ik zou mezelf misschien ook wel kicken xD, of misschien net niet, ivm gigantisch hoogste/laagste verschil zou ik doen 1250, of 1500 en ik heb net 1501 xD omdat een eikel mijn graandorp jatte Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

mja! ik kom erboven op! 2dorpen worden gesticht!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 16, 2007 5:54 pm

***** 369 pop

**** geel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 16, 2007 6:13 pm

Beste deat star,

Graag verneem ik van jou waarom je de aanval doet op een speler uit mijn alliantie;

death star viel Cloots aan *FFL* - REG 16.12.07 15:24

We hebben een alliantie met elkaar en jij valt gewoon aan dit is niet toegestaan lees de spelregels!

1. Bij een overtreding van één of meerdere bepalingen in deze spelregels of de Algemene Voorwaarden bepaalt een Server Hoofd, MultiHunter en/of Game Admin de op te leggen sancties.
2. Mogelijke sancties zijn:
1. Grondstoffen, gebouwen en/of velden verlaging of verwijdering
2. (tijdelijk) Blokkeren van het account
3. Verwijderen van troepen
4. Verwijderen van dorpen
5. Verwijderen van het account
3. Er worden geen vergoedingen gegeven voor grondstoffen, gebouwen, dorpen of eenheden die verloren zijn gegaan tijdens een serverprobleem (down-time) of door fouten in de programmatuur.
4. Bij foutieve acties van de Crew vindt geen vergoeding plaats, tenzij anders aangegeven.
5. Plus coupons en goud worden niet vergoed.
6. Er is geen voorkeursbehandeling voor Travian plus/goud gebruikers.

Als ik niet binnen een redelijk termijn bericht terug krijg zal ik een copy van de aanvallen naar de multihunter sturen en de consequenties hier van zal je zelf ondervinden.


Mvg.
-DevinE-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 16, 2007 7:35 pm

CRAP

klopt geen zak van Heb aan een member van crew gevraagd(support dus)
______________________________________________________________
Ja. Een NAV mag je altijd aanvallen.

]Mvg, Cds(support)
____________
Schranz-Ajax schreef:

Hallo,

Zit met een probleempje Wil een dorp overnemen VAn iemand die een NAV heeft met Mijn ally.Mag ik hem dan aanvallen Volgens jullie zo ja mooi,zo nee moet ik dan uit mijn ally en 48 of 24 uur wachten voordat ik hem mag aanvallen en na de overname terug bij mijn ally?

alvast bedankt

mvg schranz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 16, 2007 7:39 pm

HOORT HIER NIET xD HIER ZITTEN WE MIJ AF TE ZEIKEN JA! lol! geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 16, 2007 7:42 pm

owja das waar


Bloodraven gekent erniks van jongen Wink

neey jij geft je mening ( dat is belangrijke) en nog belangrijker ik ben het met je eens

alleen je smaak Met voetbal valt over te twisten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 16, 2007 7:47 pm

Hoezo? Iedereen weet dat Ajax slecht is Wink maar daar hebben we het misschien nog wellus over,

en bedankt dat iemand me es anders bekijkt geek
normaal krijg ik naar me kop gesmeten dat ik es normaal moet doen en dat ik niet moet klagen king
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 21, 2007 12:20 am

Cool blood have fun en vergeet niet feyenoord zuigt Wink


MVg schranz -AJAX
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vertrek/terugkeer   Mijn vertrek/terugkeer - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn vertrek/terugkeer
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Free For Life :: Travian Tips & Tricks :: Tips & Tricks-
Ga naar: